Lunile calde de vară pot aduce multă bucurie cu acele înghețate și mango care plesnesc buzele! Cu toate acestea, pentru adulții în vârstă, verile pot provoca o mulțime de probleme grave de sănătate, cum ar fi deshidratarea, deteriorarea soarelui, epuizarea termică și insolația. Așadar, este esențial să iei măsuri de precauție și să fii bine pregătit înainte de venirea lunilor!

Aruncă o privire la aceste sfaturi care vor ajuta pe oricine, în special pe vârstnici, să fie pregătiți pentru soare!

 

1. Preveniți deteriorarea pielii de către soare

 

Adulții în vârstă sunt mai vulnerabili la razele UV dăunătoare ale soarelui, ceea ce face extrem de esențial pentru ei să își protejeze pielea. Dacă este posibil, se recomandă să evitați să ieșiți la soare și să schimbați ieșirea în perioadele mai răcoroase ale zilei, cum ar fi serile sau nopțile. Utilizați o protecție solară cu cel puțin 40 SPF pentru a ține la distanță daunele solare. În plus, folosirea unei creme anti-frecări va ajuta la protejarea împotriva roșeaței și a durerii. În plus, unele medicamente pot avea, de asemenea, un efect advers asupra modului în care pielea dumneavoastră reacționează la expunerea excesivă la soare. Prin urmare, este mai bine să vă consultați cu medicul dumneavoastră despre efectele secundare ale anumitor medicamente.

 

 

2. Rămâi hidratat

 

Deshidratarea este o problemă de sănătate predominantă în rândul cetățenilor în vârstă, parțial pentru că adulții în vârstă devin mai puțin conștienți de setea lor pe măsură ce îmbătrânesc. Ca urmare, cantitatea de apă consumată într-o zi scade. Unii s-ar putea deshidrata din cauza transpirației excesive, a diabetului și a anumitor medicamente, cum ar fi diureticele. Starea de deshidratare poate duce chiar la dureri de cap, oboseală și puls slăbit. Așadar, asigură-te că bei multe lichide pe tot parcursul zilei!

 

3. Protejați-vă ochii

 

Expunerea excesivă la soare poate provoca leziuni permanente ale ochiului. Expunerea la lumina puternică a soarelui este, de asemenea, unul dintre motivele principale pentru durerile de cap. Protejați-vă ochii și vederea purtând niște perechi bune de ochelari de soare care oferă protecție UV. În cazul în care purtați ochelari de prescripție, ar trebui să obțineți lentile care conțin un strat suplimentar pentru protecție UV. De asemenea, folosirea unei mască de ochi cu gel de răcire activă poate ajuta în mare măsură să ofere o mare ușurare ochilor după o zi lungă și obositoare la soare.

 

4. Protejați-vă de o insolație

 

Insolația este o altă problemă majoră cu care se confruntă adulții în vârstă în lunile fierbinți de vară. Principalul motiv pentru care adulții în vârstă sunt mai vulnerabili la acest lucru este faptul că corpurile lor nu se adaptează rapid la schimbarea temperaturii. Simptomele comune ale unui insolat sunt febră mare, greață, vărsături, dureri de cap și amețeli. Punerea picioarelor în apă rece poate ajuta foarte mult la răcirea corpului. Dacă sunteți îngrijitor, nu lăsați niciodată adulții în vârstă în mașină – temperatura într-o mașină parcata poate crește cu până la 20 până la 30 de grade decât afară în timpul verii. Se recomandă să obțineți imediat asistență medicală dacă aveți sau vedeți pe cineva care suferă un atac de căldură.

 

5. Haine usoare

 

Cel mai bine este să purtați haine respirabile și ușoare în timpul verii pentru a menține temperatura corpului reglată în soarele fierbinte. De exemplu, puteți opta pentru țesături naturale precum bumbacul și inul în loc de îmbrăcăminte grea. Mai mult, adăugând la primul punct, purtarea de haine cu mâneci lungi, pălării, eșarfe ușoare vă poate ajuta pielea să nu se expună la razele UV dăunătoare și vă poate proteja pielea. Hainele de culoare deschisă pot reflecta razele strălucitoare care vin de la soare, ajutându-ți corpul să rămână relativ mai cald. În schimb, purtarea hainelor de culoare închisă, cum ar fi negru sau maro, va absorbi acele raze, făcându-vă să vă simțiți mai cald decât de obicei. Alte modalități eficiente de a te proteja de căldură

 

6. Mănâncă mâncare prietenoasă cu vara

 

Consumul de mese mai mici și consumul mai multor fructe și legume ar însemna mai multă energie pentru organism. Acest lucru ar crește nivelul de energie și ar reduce șansele de a suferi o insolație.

 

7. Rămâneți în legătură cu cei dragi

 

Sănătatea persoanelor în vârstă poate fi uneori imprevizibilă. Prin urmare, adulții în vârstă ar trebui să încerce să fie în compania unor oameni care i-ar ajuta dacă este necesar.

 

 

19/07/2022

Sfaturi pentru a vă proteja de căldura verii

lucruri despre preedintele rusiei vladimir putin,portret vladimir putin
Fii informat!
24 septembrie 2022
Mureșul este un râu care
23 septembrie 2022
Cele mai mari mistere nerezolvate
18 septembrie 2022
Dacă cineva încearcă să descrie
15 septembrie 2022
Breb este un sat tradițional
15 septembrie 2022
Sumerienii au fost prima mare

Cele mai noi

Descopera Lumea